søndag 26. august 2012

Rundt & Rundt


Sylvia Henriksen var ikke et vanskelig valg da jeg skulle invitere en redesign- designer til å være "head liner" på Miks og Triks showet jeg arrangerte for Remiks og Steen & Strøm senteret Nerstranda. Ble oppmerksom på butikken da en annen redesigner, min venninne Anette Skjelstad ( Lahra), tipset meg om den. Da jeg i fjor tok turen til Kabelvåg i en annen sammenheng, stakk jeg innom butikken og ble imponert. Hun hadde både tilbehør og klær samt noen små interiørsaker, blant annet frukt laget av gamle ullgensere. Jeg kjøpte et eple, en banan en pære og en appelsin som jeg har til pynt i stua mi. Tilbake til showet i sommer. Jeg inviterte altså Sylvia og hun var ikke tungbedt. Hun kom og hun leverte. Blant annet hadde hun redesignet gamle brudekjoler, farget de i spenstige farger og gjort noen endringer. Min personlige favoritt er barnebuksene hun har laget av skjorteermer. Super idé og så utrolig stilige.


 Sylvia

 Nydelig tilbehør

 Barnebuksene

Farget brudekjole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar